Emene med mange svar

Hallo :)


Forfatter Besked
Skrevet den: 17. 06. 2009 [11:26]
Carina26
Carina
Emne opretter
registeret siden: 17.06.2009
Indlæg: 4
Hejsa

Er icon_rolleyes.gif der virkelig ikke andre end mig herinde der har termin janaur 2010 ?
Profil
Skrevet den: 20. 06. 2009 [09:58]
sandersen
Søren Andersen
registeret siden: 10.04.2008
Indlæg: 134
Hej Carina

Jeg tror desværre du er den eneste indtil videre, men det bliver der forhåbentligt lavet om på, efterhånden som der er flere, der finder ud af at de har termin i januar 2010.

http://graviditet-og-barn.dk/ticker/a53b057f9b/1.png
ProfilWWW
Skrevet den: 28. 07. 2009 [15:52]
maha
Maria
registeret siden: 28.07.2009
Indlæg: 5
Halloooo,

Jeg er her jeg har termin til Januar 2010 og jeg kan se, at vi begge er fra Esbjerg icon_wink.gif

Profil
Skrevet den: 28. 07. 2009 [16:00]
sandersen
Søren Andersen
registeret siden: 10.04.2008
Indlæg: 134
Hej Maria

Velkommen til Graviditet og barn. Jeg kan se det er længe siden Carina har skrevet i tråden her, og det er derfor ikke sikkert at hun ved, at du har svaret på hendes indlæg.

Du kan gøre det, at du går ind på denne side:
http://oenskebarn.dk/members/carina26/

Det er Carina's profil på Oenskebarn.dk (du har også en profil http://oenskebarn.dk/members/maha/ ). Log ind med det samme brugernavn som du bruger her på siden, og tilføj så Carina som ven. På den måde vil hun modtage en email med din anmodning om venskab.

http://graviditet-og-barn.dk/ticker/a53b057f9b/1.png
ProfilWWW
Skrevet den: 29. 07. 2009 [18:12]
Carina26
Carina
Emne opretter
registeret siden: 17.06.2009
Indlæg: 4
Hejsa Maria icon_smile.gif
EJ hvor sjovt.. Hvornår er du sat til ? icon_smile.gif
Og går alt planmæssigt for dig ?
Kh Carina
Profil
Skrevet den: 04. 08. 2009 [10:48]
maha
Maria
registeret siden: 28.07.2009
Indlæg: 5
Hejsa Carina,

Jeg har termin d. 16/1.2010.
Ja, det går planmæssigt, bøvler med lidt blærebetændelse icon_cry.gif men det er jo små ting icon_biggrin.gif

Hvad med Dig, har Du og den lille spir det godt?? Hvornår har Du termin?

KH Maria
Profil
Skrevet den: 12. 08. 2009 [13:53]
Freya07
Susanne Meyer Danielsen
registeret siden: 12.08.2009
Indlæg: 1
Jeg har også termin i januar, jeg er sat til den 31/1-2010. Jeg venter tvillinger og det er mine første børn icon_biggrin.gif
KH Susanne
Profil
Skrevet den: 12. 08. 2009 [18:29]
Carina26
Carina
Emne opretter
registeret siden: 17.06.2009
Indlæg: 4
Har termin d. 6 Januar med mit første barn.. Er både spændt og nervøs samme tid icon_smile.gif
Skal til 3D scanning imorgen i Kolding, det glæder jeg mig meget til, har hørt det skulle være en kæmpe oplevelse med et lille kig ind i maven og den lille spires liv icon_smile.gif

Min graviditet er gået godt - fik dog noget af en forskrækkelse da jeg den anden dag måtte til læge med kraftige mavesmerter, men alt så fint ud og det viste sig at være ganske narturligt da den lille bliver større og større og kroppen giver sig!!

Går det ellers godt med jeres graviditet? Er i begyndt at mærke liv??
Kram Carina.
Profil
Skrevet den: 13. 08. 2009 [20:20]
maha
Maria
registeret siden: 28.07.2009
Indlæg: 5
Hejsa

Jeg er også spændt og nervøs og det er mit andet barn, jeg har en pige på 6 år der lige er begyndt i skole i går :O) Min mand og jeg har kæmpet i over 2 år for, at få nr 2. Jeg havde desværre 3 aborter men alt ser super godt ud nu og ja jeg mærker liv, det er skønt icon_biggrin.gif Og jeg syntes, at jeg rigtig kan begynde og nyde, at være gravid.

Det bliver da vildt spændende med en 3D scanning, det har jeg ikke fået. Det glæder jeg mig til, at høre mere om icon_biggrin.gif Vil I vide kønnet?
Ja, man kan få nogle enorme smerter ind imellem, jeg syntes måske ikke, at det har været så slemt for mig den her gang icon_lol.gif Dejligt alt var som det skulle være.

Jeg starter til yoga for gravide i næste uge, har Du også meldt Dig til det?

Nyd dit kig ind til spiren i morgen icon_wink.gif

KH Maria
Profil
Skrevet den: 13. 08. 2009 [20:23]
maha
Maria
registeret siden: 28.07.2009
Indlæg: 5
Hej Susanne,

Tvillinger åårrhh hvor spændende, har Du det godt?
Dejligt, at vi nu er 3 på denne tråd og så deler vi os ud på hele januar måned, glæder mig til, at følge Dig og høre mere om Dig.

KH Maria
Profil




Terminsgrupper 2010 på Graviditet og barn er både for den kommende mor og den kommende far. Selvom der står "For par med termin i X 2010", så må enlige selvfølgelig også gerne deltage i debatten. Her kan du møde andre som skal være mor eller far på samme tidspunkt som dig, og du kan derfor udveksle erfaringer med andre mennesker som befinder sig i et graviditetsforløb, der tidsmæssigt stemmer overens med dit. Det kan endda være at du møder mennesker, som bor i nærheden, og som du derfor kan udvikle et venskab med.

Alle terminsgrupper vil blive bevaret, så hvis man møder nogle mennesker på forummet, som man gerne vil holde kontakten med, så kan man roligt blive ved med at kommunikere på forummet.