Emner med ingen svar

Overlæge og 3D/4D


Forfatter Besked
Skrevet den: 08. 01. 2009 [11:51]
Cahela
Henriette
Emne opretter
registeret siden: 06.11.2008
Indlæg: 12
Det er noget tid siden jeg har været herinde icon_smile.gif så nu har jeg lige lidt update.
Jeg var til samtale hos en overlæge igår, ang. evt. KS - hvis jeg ikke føder før termin.
Jeg har, fra sidste graviditet, dårlig erfaring med igangsættelse...og da JM siger at jeg har tendens til store børn - ønsker jeg SLET IKKE at gå over tid igen.

Vi aftalte så, at jeg skulle få en tid til endnu en samtale/vægtskanning i starten af april, og så ser vi på det der.

Og, så venter vi os en lille pige icon_smile.gif Storesøster er bare stolt!!! Ja, selvom hun jo ville have en dreng - er lillepigen også accepteret. Og tænk, den store bliver 2 år på mandag...tiden flyver.

På 3D/4D billederne kunne vi se, at hun ligner Lara til forveksling - ja, det er næsten skræmmende. Vi sammenlignede billeder da vi kom hjem - og man sgu tro det var lyv - men man kunne godt komme til at bytte om!! Godt der så er 2 år imellem - ellers ville vi jo forveksle dem HA HA

Men det var lidt nyt herfra.

Ellers render jeg sygemeldt pga bækkenløsning (igen) og har konstant plukveer - samtidig med, at den lille er en ivrig aktiv krabat.

Hun er skønnet til at veje godt 919g nu - og til 3D/4D - mente hun endda at min termin lå omkring d. 15. april nu (før 17. april) ------så......bare ryk den nærmere ha ha.

Knus,
Hen & lillepigen

http://graviditet-og-barn.dk/ticker/eeed5c222d/81.png
ProfilWWW
Skrevet den: 15. 01. 2009 [01:11]
cibatuchsi
daisy
registeret siden: 17.12.2008
Indlæg: 9
det lyder ikke godt med BL. selv går jeg oz hjemme, både med BL, rygsmerter, forkortet livmoderhals osv osv.
det er da en fin størrelse den lille har.
her skal jeg selv scannes igen den 23 jan. og skyder selv vægten til at ligge på de ca 1100-1200 gram. den lille vejede 978 i midten af dec. men nu må vi se...ss
Profil